Ett litet stycke musik.

24 Feb

Idag så bytte jag vispar med min trumvän David. Jag tyckte inte om mina och han tyckte inte om sina. Det visade sig bli ett lyckat byte. Jag gillade hans och tvärtom. Tur när det är så!

Blev iallafall så himla glad och inspirerad så jag spelade in ett litet improviserat stycke med mig på mitt batteri. Day 24 heter det.

 

3 svar to “Ett litet stycke musik.”

  1. David Lingdell februari 24, 2011 den 10:16 e m #

    Även om jag själv inte kanske fann Nirvana p.g.a. dina vispar är jag glad att du blev så glad 😀 haha härligt, lyssnar nu på din impro, får se om jag orkar lyssna på hela. Du vet, jag har ju ADD så kan inte lyssna på samma låt i mer än 15.2758 sekunder!

    Vi ses imorrn Mr Hed!

  2. David Lingdell februari 24, 2011 den 10:21 e m #

    BTW, fan vad bra det blev vid 4:30 och frammåt. Så klart byggde det innan upp till det, men det stod ut, riktigt intressant och snyggt!

    • moochiecoochie februari 24, 2011 den 11:05 e m #

      Tack så mycket Dejvo! 😀

Kommentera

