Födelsedag.

7 Jun

Så idag fyllde jag år! Spännande! Fick en jättefin present av min kära Elin som jag äntligen fick öppna idag! Försov mig efter att jag öppnat den (inte meningen).. Konstigt hur man bara kan somna om hursomhelst.

Sen gick jag runt som en zombie hela dan. Helgen tog hårt på mig men det var så värt det! Vilken fantastisk fest.. jag kan inte sluta säga det!

Var hos läkaren idag också. Fick ytterligare bekräftat att det nog faktiskt är pollen och inte infektion som drabbat mitt svalj och mina luftrör! På fredag ska jag göra allergitest.. Då får vi se vad det är för ena gynnare som dummar sig!

Just nu sitter jag och dräller Ben and Jerrys half baked över hela skrivbordet. Shit vilken glass! Typ det bästa jag nånsin smakat!

Sover nog snart.. ska bara hämta upp tvätten. Sen får vi se var morgondagen bär mig!

Framsidan på min Old world journal

Ett svar to “Födelsedag.”

  1. Elin juni 7, 2010 den 8:38 e m #

    🙂
    Mmmmm half baked är lätt min b&j favvis. Fast jag har ju iofs långt ifrån smakat alla. Är för osugen på glass jämt..

Kommentera

