Jag sörjer.

31 Maj

Jag sörjer mänskligheten. Vad är det som händer egentligen?

Varför blir en fråga om humanitär hjälp en fråga om politik och ett angrepp mot Israel?

Hur vågar Israel angripa dessa fartyg på Internationellt vatten?

Och varför blir det politisk pajkastning av en så grundläggande fråga här hemma i Sverige?

Så många frågor.. så få svar.

4 svar to “Jag sörjer.”

  1. bermudabenny maj 31, 2010 den 8:30 e m #

    Och så många idioter. Det är sorgligt.

  2. Elin maj 31, 2010 den 10:27 e m #

    Victoria leds in till altaret av sin far, alla kör bil i USA… jag ger upp. Jag vill avskärma mig från samhället och odla min egen mat. Amen.

    • moochiecoochie juni 1, 2010 den 11:59 f m #

      Jag är med på det.

      • Elin juni 1, 2010 den 11:45 e m #

        You better be. 😉

Kommentera

