Svenska tjejer spelar piano

30 Maj

Eftersom både Jaw lesson och Anna von Hausswolff har släppt nytt så ser det ju bra ut! Bra ut för Svenska-tjejer-med-piano-och-magiska-röster-sommaren! Tyvärr så har ju inte Jaw lesson släppt nåt album än vilket jag sörjer och längtar efter! Men hon har iallafall relativt nyligen släppt två nya låtar på Myspace.

Anna å sin sida har ju släppt fullängdare som är så bra så det bara stänker om det! Sitter och lyssnar på den nu. Faktiskt så har den snurrat hela kvällen. Klicka på bilderna för musiken!

Jaw lesson

Anna von Hausswolff

3 svar to “Svenska tjejer spelar piano”

  1. Fredrik maj 31, 2010 den 8:22 e m #

    Varför känner jag igen Jaw Lesson? Tycker jag kanske att hon påminner om Hajen? Är hon kanske Hajen? Jag är förvirrad. Bytte inte Hajen artistnamn? Kan det ha varit till Jaw Lesson? Åååhh jag är så trött och virrig…

    • moochiecoochie maj 31, 2010 den 8:24 e m #

      Det är rätt gissat Fredrik! =) Det är hajen!

  2. Elin juni 1, 2010 den 11:44 e m #

    Hajen är ju en dalatjej. Hej hej.
    Kul att du börjat blogga igen babe. 😉

Kommentera

