Gärna masspsykos, men först lite eftertanke.

3 Apr

Ja.. det är lite så jag känner när jag lägger upp det här. Alla andra lägger upp det, inget är nytt under solen i Indie-världen! Men ja. Jag älskar ju sånt här. Vem gör inte det? Det här är bara så fint! Och man vill ju gärna dela glädje så varför inte göra det liksom? Peace

2 svar to “Gärna masspsykos, men först lite eftertanke.”

  1. Fredrik P Falk april 4, 2010 den 11:24 f m #

    Jaa, jag tycker om den här SÅ mycket =) brabrabra!

  2. Fredrik maj 14, 2010 den 9:25 e m #

    Hej, det är jag igen!

    Ser du alltså inte min Hitlermustasch på bilden? Den finns där, halvt gömd under näsan ^^

    Förresten är det tråkigt att det var länge sen du skrev. Men det är bra, man ska inte tvinga fram bloggandet. Det blir sällan kul…

    Hörde nyss att du söker till Wik. Jag blev alldeles till mig, känner jag. Jag hoppas att du inte kommer in någon annan stans än där, och att jag också kommer in där. Därmed basta.

    Punkt.

Kommentera

