Hero

31 Mar

Idag gjorde jag så att invånarna i kortedala och bergsjön slapp vara utan vatten. Hero of the day!

5 svar to “Hero”

  1. Elin april 1, 2010 den 3:01 f m #

    Hahahha, jag gillar ditt nya blogginlägg. Kort och konsist. Ser fram emot nästa.. det känns som om vad som helst kan hända nu liksom!

  2. Fredrik P Falk april 1, 2010 den 9:04 f m #

    Fantastiskt! Såg du ut så där när du gjorde det? Det hade varit extra awesome =)

    • moochiecoochie april 1, 2010 den 7:26 e m #

      Självklart! Sen stog jag och vinkade till alla glada invånare i Kortedala stad. =) Nej. Jag hade overall på mig… och olja.

  3. Jonathan april 3, 2010 den 11:42 f m #

    Hm, undrar varför din dräkt ovan bär tecknet för ”Mitten”…

    /J

    • moochiecoochie april 3, 2010 den 11:48 f m #

      Det min gode Jonathan.. Kan både du o jag fundera ett tag på =)

Kommentera

