Uppdatering.

14 Feb

Jaha. Vad håller jag på med i veckorna egentligen? Jag jobbar. Den här veckan har jag inte gjort så mycket annat.. den enda dagen utan jobb  var igår. Lyckats skrapa ihop 59 timmars jobb! Tänk som det kan bli.. Men så är det när allt ska göras på samma gång. Jobb har en tendens att komma i klump =). Så ja.. inspirationen tryter på saker att skriva om! Just nu är det grävmaskiner i mitt huvud alla dagar i veckan.. Vilket är kul för mig men kanske inte så kul för er! Inte så bra för mig dock.. Jag ska ju söka skolor! Och just nu orkar jag inte göra nånting.. INTE bra!! Jag hoppas jag får lite mer tid i veckan som kommer. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Och snart är det New york.. Åh vad jag längtar dit.. så makalöst mycket. Blir alldeles varm när jag tänker på att jag ska få möta min älskade Elin igen! PLUS att jag får se New York! Det måste jag säga.. är nåd med stort N! ‘

snart så snart så ska jag vandra williamsburgs gator fram!

Just nu sitter jag och myser till Jaga Jazzist’s album A livingroom hush. Det är sådär makalöst coolt och skönt så att det av mig blir betecknat som mer eller mindre tidlöst. Jag älskade det för tre år sen och jag älskar det nu. Det kan man väl säga är tidlöst i en 24 årings speedade värld iallafall =)

Dem har förövrigt släppt nytt men jag har inte vågat lyssna pågrund av att jag är lite rädd för att bli besviken… Men snart så ska jag sätta tänderna i den nya skivan.

Kolla hemskt gärna in Jaga Jazzist! Jag inbillar mig att många kan komma att tycka om det även fast det är något svår musik i vissa avseenden.

Nu ska jag strax sova! För att vakna upp till en dag av… Ja just det. JOBB!! Gosh…

2 svar to “Uppdatering.”

  1. Elin februari 15, 2010 den 2:58 f m #

    snart snart snart ! 🙂

  2. Orpon februari 15, 2010 den 5:43 f m #

    Jag tror att de flesta Jaga Jazzist-albumen har blivit ungefär lika hyllade så jag tycker nog att du kan våga kolla upp. 🙂

    Jag lyssnade förresten mycket på Lars Horntveths ”Kaleidoscopis” (finns på spotify, hinner inte länka bara) ifjor. Den är skitlång men jag gillar den.

Kommentera

