Pass me the salt

7 Feb

Jag gillar Mapei. Jag gillar även Jenny Wilson en del. När Mapei mixar Jenny blir det riktigt riktigt bra!

Här är en mix som Mapei gjort på Wilsons låt Pass me the salt. Ruskigt fet!

EDIT //Jag är ute och cyklar. Som John påpekade i en kommentar är det ju givetvis så att mapei bara är med och sjunger. Front of house är det som har gjort remixen.

3 svar to “Pass me the salt”

  1. Elin februari 7, 2010 den 6:11 e m #

    Rätt fett!

  2. John februari 9, 2010 den 10:49 e m #

    Men, det är ju inte Mapei som mixat, och heller inte REMIXAT, hon sjunger på Jennys låt…
    Helt fantastiska remixer, alla fyra… och orginalet är gryyyymt med.

    • moochiecoochie februari 9, 2010 den 11:09 e m #

      Oops! Mitt fel. Det var en felhörning från radio som gjorde att jag slarvade med researchen.

Kommentera

