Where the wild things are!

31 Jan

Åh. Idag såg jag den.. Filmen som jag peppat för i ett halvår. Filmen vars trailer fick tårarna att rinna på mig både första och tredje och fjärde gången jag såg den.

Det är en fantastisk film! Farligheten med ett peppa som jag gjort är givetvis att förväntningarna är megahöga och att man tror att filmen ska förändra ens liv typ. Det är få saker som jag peppar så för! Den här filmen var en sån. Arcade fires kommande skiva är en annan..

WELL. Det gjorde inget att jag peppade.. för filmen var så sjukt fin.. nyanserad, sjukligt bra soundtrack, otroligt vacker bildkonst, fina personlighetsskildringar och en stor dos lekfullhet, en känsla som gjorde att man ville yla vilt tillsammans med sin flock! (vilket vi gjorde senare när vi åkte i iskanan utanför vårt hus)

dock så fanns det en hel del störande element i salongen. Bland annat massor av barn, nån som prasslade sjukt våldsamt med en påse bakom mig samt en pappa som satt på raden bakom som somnade två gånger och snarkade högljutt.. tror att jag ska se om den utan störande moment =)

2 svar to “Where the wild things are!”

  1. Gustaf Lundh januari 31, 2010 den 11:16 f m #

    han som gjort adaptation och vart inblandad i human nature! kul! får ta och se.

  2. Linda januari 31, 2010 den 3:07 e m #

    åh. den vill jag med se. fick den som bok av en god vän i julas och.. WOW! alltså. jag måste se den.

Kommentera

