Julklappar!

18 Jan

Inkom: Idag den 18e januari 18.30.

Sena Julklappar från min älskade Elin! Dem har åkt väldigt långt.. Ända från USA och dem måste ha tagit genvägen via Nya Zeeland eller nåt =P Dem skickades  runt den 10e december! Skulle egentligen ha vart framme innan jul men det verkar som sagt som att dem har vart ute och åkt lite. Jag är otroligt glad att jag äntligen fått dem.  Även glad för att dem var så fantastiskt bra presenter till en man som mig!

Här är härligheterna:

Tshirt nummer ett! Med fin skogshuggare som kramar träd.

Tischa nummer två! Musse pigg uppbyggd av musikinstrument och grejer av alla de slag.

Jag fick två Moleskine anteckningsböcker. Sjukt fina! Med mitt namn på och allt =)

och så tillsist fick jag två såna här läckerbitar! Reese´s peanutbuttercup! Har ätit en. Det var helt galet vad gott det var!!

2 svar to “Julklappar!”

  1. Linda januari 18, 2010 den 9:42 e m #

    sicken fin tjej du har! inte undra på att hon kan skicka så bra presenter, så bra som hon är.

    tröjorna var fräcka, och dom passar dig! gillade mussepiggen!

  2. Elin januari 19, 2010 den 12:56 f m #

    Hahaha, gillar bilderna!
    Jag är glad att du blev glad! 🙂

Kommentera

