Har jag sagt det? Nää..

14 Nov

Det är en vanlig kommentar i mitt liv. Många andra snarlika kommentarer blir det med. Jag är en fruktansvärt glömsk person! Lyckligtvis har min omvärld överseende med det vilket jag är väldigt glad för =)

Har jag sagt att jag gillar Masshysteri? Ja det har jag.. men det tåls att upprepas. För dem är bannemig den bästa punken på svenska just nu!

(klicka för myspace)

fyfan

Ett svar to “Har jag sagt det? Nää..”

  1. Elin november 16, 2009 den 1:26 f m #

    Och du har deras t-shirt, din cooling! 😉

Kommentera

