Ordnung muss sein

9 Nov

Jag har fått en flipp. Jag tycker allt i våran lägenhet är äckligt. Så nu har jag fixat lite… nu återstår det o se om det följs bara.

DSCF8739

 

DSCF8744

6 svar to “Ordnung muss sein”

  1. Elin november 9, 2009 den 11:20 e m #

    Fantastiskt fint! Vem skulle inte vilja hålla ordning när det kan göras på ett så stylish sätt? 🙂

    Vuxenpoäng grabben!

  2. Gustaf Lundh november 10, 2009 den 1:48 e m #

    HRM! Här reproduceras könsstrukturerna. Enligt eran titel tar ni för givet att en städare är av kvinnligt kön?

  3. Mimmi november 10, 2009 den 2:40 e m #

    Mkt bra bror, jag håller med Elin, vem skulle inte vilja slänga glaset där det ska vara när du gjort så fint?

  4. malena november 10, 2009 den 4:01 e m #

    Mkt bra gjort Max! Snyggt – säger bara det!

  5. moochiecoochie november 10, 2009 den 5:08 e m #

    ooh tack tack tack! =)

    Gustaf: Haha! Är inte städtant ett rätt könsneutralt ord? 😉 i min värld är det högst neutralt.

  6. Gustaf Lundh november 12, 2009 den 11:07 e m #

    För er kanske, men inte för alla! Och det här är väl en offentlig blogg så långt jag förstår?

    Förlåt 🙂 Jag är inte så allvarlig som jag låter.

Kommentera

