Torr ända in i skelettet!

27 Okt

DSCF8629

Såhär behöver inte jag se ut längre när jag cyklar till jobbet! För nu har jag fint allvädersställ och asabra underställ som ventilerar!

Jag är HELNÖJD! Observera att fläcken i baken inte är svett. Det regnade den dagen.. även om det är lite kusligt att den fläcken ser ut att synka rysligt bra med svettfläcken på ryggen =).. men så är det alltså inte kan jag berätta för era kräkreflexers skull!

Den här dagen har annars bjudit på få överraskningar.. Missade Skypeluckan med Elin vilket var sjukt trist.. Jag och hon har kommit lite i osynk nu när vi i sverige har ställt om till vintertid! USA ställer om första veckan i november så det är en stund innan vi har kommit på rätt köl igen! Betalade räkningar.. Så där kul =P..

Har ioförsej haft sjukt kul på jobbet idag! Det var heelt absurt. Svårt att föreställa sig kanske men vi skulle plocka ihop en stor drivenhet till en grävmaskin. Och tja.. den var bara skrot så vi skulle bara ha ihop den och skicka iväg den så det var liksom inte så noga. Skönt för en gångs skull! Men det roligaste var att kullagrena hade havererat. Så när vi monterade ihop det föll det isär gång på gång och det såg fruktansvärt roligt ut när de 25 stålkulorna bara flög åt alla håll under tiden som vi försökte plocka ihop det =D.. Jag vet. Det är mer eller mindre omöjligt att se det roliga om man inte har en bild.. eller är mekaniker =). Men tänk er tre papphammarliknande figurer som trilskas och grejar. Då har ni nog rätt bild ungefär.

 

3 svar to “Torr ända in i skelettet!”

  1. Elin oktober 28, 2009 den 12:24 f m #

    Hahah, regnställ är rätt najs ja! 🙂

    Ja, det var synd, fattar inte varför hon vaknade så tidigt, men men, vad kan man göra? Det är bara att börja leka med barbie igen.. jösses! Rätt glad att hon ska till skolan imorn kan jag säga.

    Hahah, ja jag tyckte hela den mekaniker-nördiga beskrivningen av situationen var rätt rolig i sig. Men jag är glad att du har kul på jobbet, baby!

  2. hanna-karolina oktober 30, 2009 den 7:04 f m #

    Kunde inte läsa det här för jag intalade mig att du hade rövsvett på hela ryggen…

    Sådan är jag. Dömande vid första anblicken!

  3. moochiecoochie oktober 31, 2009 den 10:51 f m #

    hahahah! =D

Kommentera

