Motvind!!

13 Okt

Här i Västerås så blåser det… Göteborg brukar kallas för blåshål.. men det är inte så öppet och platt som här… Det är ju helt sjukt! Har cyklat idag.

Tog med mig cykeln upp hit faktiskt =).. är verkligen biten… Men ja. Jag förstår nu varför jag verkligen hatade att cykla när jag var yngre.. det var lätt blåsten och den hemska cykelvägen från barkarö in till västerås… det är PLATT och RAKT i typ en halv mil.. och jag skojar inte… det är spikrakt.. Så fruktansvärt tråkigt! är glad att inte vägen till jobbet är sån. Då skulle jag inte vara så intresserad av att cykla tror jag =P.

Inte guld o gröna skogar idag när jag cyklade direkt...

Inte guld o gröna skogar idag när jag cyklade direkt...

Well.. idag har jag lärt mig lite mer om grävisar.. Det är Elsystem, komponenter hit o kretsar dit.. Mycket att ta in! Men det är lärorikt! Annars var det bror som jag cyklade till.. blev bjuden på enkel men god mat av han o hans fru! Spaghetti med Falafel.. mm =). Sen kollade vi lite på en film från deras bröllop. Mycket spännande att se sina vikar dyka upp på diverse ställen =P.

Annars så har uppkopplingsproblem verkligen dominerat här på sistone.. Framförallt Elins uppkoppling. Hon är ju som bekant i USA och förkovrar sig! Är så otroligt glad för att Skype funkar så fint! MEN… hennes uppkoppling är inte att leka med då den kan hoppa ur typ en gång i minuten ibland… Så otroligt frustrerande! Tur att man kan ringa vanliga telefoner för en hyfsat billig penning från skype känner jag.

Är nog snart på gång att lämna in en spellista till den fina blandbandsgruppen på facebook! När inspirationen faller på så ska det komma in nånting!

Dags o duscha av sig strax… hejsvejs!

Ett svar to “Motvind!!”

  1. Elin oktober 14, 2009 den 10:53 e m #

    Du är så duktig på att cykla du! 🙂 Men uscha för raka vägar och motvind. Huvvaligen!
    Just i detta nu funkar min uppkoppling. Typiskt va? Men men, så kan det gå. Kan iallafall läsa bloggisar nu! 🙂 Och chatta med tyska vänner! 🙂
    <3<3<3<3

Kommentera

