Helgen.

6 Sep

Den har inte varit så händelserik. Men det har inte gjort nåt heller! Har mest spelat TVspel hela dagarna och verkligen trivts med det.

Igår var jag dock iväg på nördars nördgrej.. Iallafall om man tycker om  Citroen! Marknad med delar och bilar från ett o samma franska märke. mm!!

Man känner sig liite som hemma (pappa är även han citroennörd och har flera stycken gamla godingar hemma) när man strosar runt där bland gamla gubbar och gamla bilar.

DSC00949

Sen idag så har jag varit på en liten nuttig festival faktiskt! Centennial hette den och var ett litet jubileum för att naturskyddsföreningen fyller 100 år (!!). Var inte där så länge men han se en tjej som jag verkligen tror vi kommer få höra mer av.. Anna von Hausswolff. Det var RIKTIGT coolt och hon hade en riktigt bra röst!  Klicka på hennes namn för Myspace.

Nu på kvällskvisten så uppgraderade jag till slut mitt Spotifykonto till premium.. Det är värt det.. Jag orkar inte lyssna på reklam från takida, färjan 3 och all annan skit som kommer i vägen och messar med mitt huvud. Hurra för reklamfri musik! Och hurra för artister som kanske får betalt..

Ett svar to “Helgen.”

  1. Linda september 14, 2009 den 5:34 e m #

    får artisterna betalt när man är premium kund?? hmm. många är värda pengarna, andra.. tveksamt.

    men håller med om att reklamen är värdelös. alltså, det är inte ens vettig reklam.

    ”hört talas om svininfluensan. det är en influensa som går nu” Vem har INTE hört talats om svininfluensan?!?! kanske en liten stam i Afrika. och om dom har spotify och lyssnar så kasnke det är viktigt. vem är jag att döma.

Kommentera

