2 dagar. 2 bilder.

1 Aug

31juli. Vi hade en skitskön kväll, jag o Tanne! Först såg vi filmen surf’s up som var sjukt kul och fick mig att bli grymt sugen på att surfa! I brist på vågor så drog vi ut med Longboardarna och bombade backar här i området.. Det är fantastiskt att bo på detta ställe! Det är bra backar överallt! Men det resulterade i en liten bail… Rövglid på asfalten i en 2-3m. Så. Byxorna pajade. Det andra paret som går sönder på exakt samma ställe på grund av mitt intresse för longboards!

Attans!

Attans.

1augusti. Vaknade upp med en skön känsla av att det kommer bli en ”Living easy” dag. Och det blev det (hittills iallafall)! Johanna ringde helt oväntat och berättade att hon var i Gbg. Vilken lycka! Så jag drog ner på stan för att träffa henne.. det blir alltid såna oväntade besök när vi träffas. Alltid nåt som planeras max en timme innan träff typ. Det är gött! Så vi gick runt lite på stan. B.l.a till Beyond retro. INGEN bra butik för mig! Blir helt fascinerad och vill köpa allt jag ser. No good…

Friendso!

Snart ska jag vidare till grillpartaj hemma hos Michael. Det ska bli nice att grilla och dricka lite gott.

En bra helg helt enkelt  =)

Kommentera

