Födelsedag

9 Jun

Den 7e juni fyllde jag 24.

Tänk att en person kan känna en så väl!

Puss

DSC00702

5 svar to “Födelsedag”

  1. Orp juni 9, 2009 den 6:57 e m #

    Grattis!

    Dessa saker befann sig i min lägenhet ett tag. Om du tittar riktigt noga kanske du hittar ett kort, brunt lockigt hår och då är det som att vi nästan har träffats.

  2. Orp juni 9, 2009 den 6:58 e m #

    Jag är medveten om att det var lite creepy skrivet men hey, sån är jag.

  3. moochiecoochie juni 10, 2009 den 8:42 f m #

    hahahaha! =D Orp! Du behöver inte förklara dig. Vi kanske rentav har tagit på samma saker nu då..

    It’s a hit

  4. moochiecoochie juni 10, 2009 den 1:57 e m #

    Det var du värd! Och så mycket mer! 😀 Men man gör så gott man kan 😛 PUSS!

  5. Elin juni 10, 2009 den 1:59 e m #

    Den sista kommentaren var från mig, Elin, till Max. Nu blev allt så otroligt knasigt. 🙂

Kommentera

