Oj oj.

10 Maj

Jag har helt kommit av mig med detta.. Kanske för att den här veckan har varit deppig.. kanske. Jag kom inte in på någon skola. Är både förbannad, ledsen och nere för det.. Försökte tränga bort det först men det går inte riktigt! 

Well. hoppet är inte helt ute. Jag har fortfarande reservplats på Ljungskile.. Förvisso en ganska dålig sådan men ändå. Under har ju skett förr =) 

Annars så har jag åkt mycket skateboard den här veckan och det har vart glädjeämne! Shit.. det är den bästa motionsformen. 

Och för bandet går det ganska bra! Vi gjorde en lyckad spelning på Kontiki i tisdags. Det var mys det =)

Musik då? Denna vecka har det snurrat jättemycket musik med den här mannen i min dator.. Fantastiskt bra… Tack Elin =)

Final fantasy

                                  

finalfantasy

Ett svar to “Oj oj.”

  1. Orp maj 11, 2009 den 9:40 e m #

    Oooh, jag vill veta om ni två har lyssnat på Welcome Wagon. Jag har tänkt på er (låter det här sinnessjukt och stalkigt?) när jag lyssnat på dem.

Kommentera

