Veckans inlägg

24 Apr

Ja alltså den här bloggen börjar ju likna en veckosammanfattning mer o mer. Suck! Inget kul att vara oinspirerad. Eller det är fel ord. Jag hittar ofta tusen saker att blogga om men det kommer miljarder andra saker i vägen..

Men anyway. Denna veckan sökte jag till Billströmska folkhögskola. Den ligger på Tjörn. Det känns som att jag har chanser att komma in. Hoppashoppashoppas! Annars blir det till att hoppas på att nån avlider eller får nån fin åkomma bland trummisarna som sökte Ljungskile… Det ska ju gå åt en hel del folk där med tanke på att jag är B reserv!

Nu har jag helg och jag är så himla glad för det…  För jag ska nämligen inte göra så mycket imorgon! Söndag blir det värre igen men det är ju då =) 

Morgondagen ska jag förhoppningsvis ägna åt navelskåderi och kanske lite skateboard.

Kommentera

