Hej Skåne! Hej Fridhem!

15 Apr

Sedär ja.. Nu har jag nått Skåne och den ytterst vackra orten Svalöv. På den lilla lilla orten ligger en liten liten skola med väldigt vääääldigt många sökande! En av dessa är jag. kl 10.15 idag drog jag av What is this thing called love? och A night in Tunisia tillsammans med ett gäng väldigt bra musiker.. det kändes genast tryggt att spela med dem. Rätt sjukt när man ska sätta grejer på första försöket tillsammans =) men kul är det!

Nu hoppas jag på att jag kommer vidare i andra omgången.. hoppashoppashoppas!!!

Postar lite bilder från den senaste tiden…

Sviterna efter ett jättekuddkrig på Järntorget, GBG

Sviterna efter ett jättekuddkrig på Järntorget, GBG

Steeeeady.. Steeeaaady.

Steeeeady.. Steeeaaady.

Eelin.

Eelin.

Blanche och Malena

Blanche och Malena

Bror och ett Gärdespån i motljus

Bror och ett Gärdespån i motljus

Sjal jag vill sno av Mamma

Sjal jag vill sno av Mamma

Wayout Klarabergsviadukten. Way out west hasr fått konkurrens

Newsflash: Stockholm kontrar! Way out Klarabergsviadukten. Way out west har fått konkurrens

The Blue room

The Blue room

Skånsk idyll

Den skånska idyllen

Ett svar to “Hej Skåne! Hej Fridhem!”

  1. Elin april 15, 2009 den 12:34 e m #

    Hahaha, den skånska idyllen var ju…. charmig :)Fin bild på kuddkrigssviterna! Man skulle vart med, antagligen!

Kommentera

