sjuk, sick, sjuk, sick

30 Mar

Det tycks inte släppa.. det dumma eländet. Försökte jobba idag men jag höll bara till frukost sen var jag tvungen att åka hem o sova.. Vilket ioförsej var bland dem skönaste sovstunderna jag haft i mitt liv! Jag sov till den här musiken: 

 

Jaga Jazzist är ett så underbart band… Dom kan dem där norrmännen! 

Att sova till detta var som mmmm… jag vet inte vad jag ska beskriva det som.. himmelriket? 

Sen såg jag på Spongebob the movie. Jag dog av skratt. Jag tror jag börjar bli ett Spongebob-fan. Det häftigaste hade varit att ha en Spongebob-dräkt som man kunde ta på sig o gå ut på stan och showa loss i. Grymt! 

 

 

 

Max Linder i sitt nästa liv

Max Linder i sitt nästa liv

2 svar to “sjuk, sick, sjuk, sick”

  1. Orp mars 30, 2009 den 11:23 e m #

    Ahh, fina Jaga Jazzist. Lite läskigt att du skrev om dem just nu eftersom jag precis skrev några rader om Lars Horntveth. Men så kan det gå.

  2. Elin mars 31, 2009 den 3:18 e m #

    Hahaha jag skulle garva om du spexade runt i en sån dräkt, sannerligen. Kan inte direkt kalla min spongebobfrälst, men det jag sett har varit kul 😉

    Sjukt skönt att sova, skulle jag vilja göra nu faktiskt. ZzzZzz

Kommentera

