But why??

23 Mar

Efter en fin S.K.W.B.N konsert så kommer sjukdom… ska det vara så?? Kroppen väljer verkligen sämsta möjliga tidpunkt att ge upp på… 39 graders feber har gjort att jag sovit och legat i sängen fler timmar det senaste dygnet än vad jag har vart uppe… Men det är väl bara att gilla läget antar jag… Försöka sova bort skräpet.

Dock så hann jag med att gå ut o parkera om bilen igår… Då hade barnen ritat på trottoaren.. Det gjorde mig glad.

 

dsc00473

Nu lyssnar jag på Jeff Buckley.. det gör mig också glad =)

Man får se det lilla helt enkelt.

Igår så hände det en annan spännande grej som gjorde mig konfunderad och lite fridfull… När jag vaknade ur en av mina svettiga sovsessioner så kändes det som att jag flöt… och att mina kroppsdelar hade omorganiserat sig… kände mig mer som en varm boll än som människa. Det var awesome faktiskt!

Happy floating alla vänner…

Ett svar to “But why??”

  1. Elin mars 23, 2009 den 4:27 e m #

    Himla fin streetart! 🙂
    Ja attans attans för feber. Get well soon!

Kommentera

