Mitt liv är ett TGV som inte går att stoppa.

21 Mar

I den rubriken läser jag in en massa saker.. Men det är nog bara det att det är mycket just nu! 

Jag är hoppfull men stressad. Glad men snurrig och lite rädd.

Den här veckan har som vanligt gått som TGV går igenom Frankrikes inland… Hög hastighet.

En del kultur har hunnits med och jag har fortfarande eld i röven efter att min trumlärare sa såhär när jag sa hur mycket jag hade övat på sistone: ”Ja Max. Du kan ju alltid söka skolor nästa år.”

Det fick huvudet att snurra 360 grader och jag satte verkligen fart med övandet.

Men anyway.. jag har denna veckan:

– Städat lite gammal lägenhet (det börjar bli tajm för inflyttning av nästa hyresgäst)

– Kommit såpass långt på projekt ”plocka isär grävmaskin intill minsta detalj och skruva ihop igen.” så att vi faktiskt startade den igår! Det var en oerhörd känsla att se aset gå igång efter att vi haft isär den fullständigt och skruvat på alla dessa miljarder skruvar och slangar och det enda som läckte var en slang i botten på bränsletanken… Löjligt! Så jag väntar fortfarande på the major oljesprut som borde komma. vi är ju trots allt människor och nånting borde ha gått fel på 4 veckors arbete…

– Åkt skateboard! Miniramp var verkligen the shit… underbar känsla! Men det har jag ju skrivit om tidigare.

– Övat med bandet idag. Ett rep som började kl. 10.00… en absurd tid… Mitt huvud vaknade inte förrän runt kl 14…

– Övat trummor och övat trummor…

– Sett Jonathan Johansson

 

Tja. En vecka i sammanfattning.

Nu ska jag gå iväg o se mina nyfunna älsklingar Suburban kids with biblical names!! Sjukt najs ska det bli =D

Jao. Dem har redan släppt skivor och dem är inte alls nya så jag är sen. IGEN. Men spela roll. Dem är bra och jag ska rocka röven ikväll!

 

 

Bilden kan inte kopplas samman med nånting i detta inlägg. Men jag gillar när det står fina saker på offentliga platser så den får vara med ändå!

Bilden kan inte kopplas samman med nånting i detta inlägg. Men jag gillar när det står fina saker på offentliga platser så den får vara med ändå!

 

 

 

puss

Ett svar to “Mitt liv är ett TGV som inte går att stoppa.”

  1. Elin mars 22, 2009 den 2:16 e m #

    Men det är ju ändå helt fantastiskt att vara påväg någonstans i livet! :D. Om man bara satt hemma och stirrade om dagarna skulle det nog kännas rätt trist. 🙂 Även om stress är jobbigt, speciellt när man känner att man inte hinner göra allt man vill.

    Snart börjar sökningarna, och då tror jag du är redo! Det verkar ju inte bli överdrivet mycket olivätning så 😉 Det är ju asbra!

Kommentera

