Oh man…

17 Mar

Hej John Blund.. 

Idag är jag verkligen sjukt trött…  ”Une année sans lumière” känns det som.. 

dsc00465-andrad

 

 

 

Men dan har vart sjysst ändå.. speciellt på slutet =). Jag har åkt miniramp ikväll! Wieho!! Det var verkligen hur kul som helst och jag är nöjd över att jag droppade den direkt efter hur många år som helst.. Men sen var det stopp. Jag nötte och nötte men satte iallafall inte rock n’ roll.. irriterande… men nästa gång.. Så ska jag sätta den men även ha nån form av skydd för händerna.. Fick en smäll på handen nu och blir genast hypokondrisk eftersom jag snart ska söka!! Tänk vad idiotiskt det vore att slamma och göra sig så pass illa så att man inte kunde söka in… Det vore ju höjden av dö(j)den verkligen. 

Annars så hade vi möte idag på jobbet.. Olja. Vi pratade oljor alltså. Vår leverantör var hos oss för en liten update.. Två timmar oljeprat var ganska tröttande sådär på eftermiddag/kväll.. Ryckte till flera gånger bara för att jag var påväg in i underlandet. Tänk vad skönt det hade vart! Och pinsamt att somna.. Men nästan värt det =) 

 

 

 

 

 

 

Det blev fint väder idag också… Solen sken på oss i flera timmar… Fast uppe vid Redbergsplatsen var det sandstorm när jag åkte förbi… Konstigt med sandstormar mitt i stan. 

Min hand gör ont. Det måste gå över. Jag har inte tid att ha ont! Jag ska ju spela trummor.

-”Max det skulle du tänkt på innan du kastade dig ut i rampen.”

-”Jaa men!”

-”Inga men. Du gjorde bort dig.”

-”Ok Mamma. Jag gjorde väl det.”

 

Men solen skiner och jag hoppas på våren.

Och Livet.

dsc00468

Ett svar to “Oh man…”

  1. Elin mars 17, 2009 den 9:00 e m #

    hahaa, men den övre bilden sa väl allt. 🙂 usch för möten. hatamötesången, have to do!

    FETT med skate! Hopppas handen blir okej, vore ju sannerligen höjden av döjden (fnizz) annars.

    Ja, nu hoppas vi på våren och livet. Tjing!

Kommentera

