Swote, Bryt, lugn…

11 Mar

Tillslut inföll sig lugnet på Svangatan.. 

-Dagen började hemskt med tidig morgon och kaos.. det första som hände var att jag inte hittade min telefon. Det visade sig senare att den försvunnit in i täcket! men på morgonen är ju slutledningsförmågan sådär… så jag var telefonlös hela dan på jobbet (rätt skönt ändå).

 

-På jobbet.. dålig kommunikation, delar som inte fanns, frukost som inte blev äten… BLÄ

Det löste upp sig nånstans runt lunch och sen flöt dan på i hyfsad gemak…  

 

-Lämna systers nyckel till främling. Konstigt! Men lite lustigt. Han var en trevlig man ändå! 

 

-Straffa sig själv. Glömde att ta med mig övningsplatta och stockar hem från jobbet (fråga mig inte varför dem följde med från första början) 

SO… Det blev 3 oliver till maten. Ett ypperligt straff för mig med så dålig karaktär. För jag kommer aldrig glömma smaken av oliver och därmed aldrig glömma av övningsgrejerna igen =) 

 

-Kväll: 

Ikväll på Brötz: Swote!  Ja det var iallafall dem jag gick dit för =).

Fina fina SWOTE! Jag önskar verkligen att dem går långt. För dem är så himla bra. Frida och Emma förtjänar mer. 

Andra akten: Poesi av galen man med konstiga dreads. Väldigt fint det med. Igenkänning på hög nivå. 

Tredje akten: Frijazz från Köpenhamn: Corea. bra grejer men Me ‘n my posse var tvugna att gå hem efter hälften.. jobb imorgon.. .IGEN!!! det tar ju aldrig slut….

 

-Slutsats: En dag som började i kaos och slutade i någon form av frid… frijazz, poesi och öl verkar ha den inverkan… o så ett o annat sms =)

Ett svar to “Swote, Bryt, lugn…”

  1. Elin mars 12, 2009 den 9:31 f m #

    Tre oliver, haha, attans attans. Men asbra straff 😉
    Hemsk dag med bra slut, bra det iallafall.

Kommentera

