Bilder från en brusig, rörig vardag

4 Mar

 

 

Jag har flyttat… och jag trivs =) 

bor numera med 3 andra perosner i en trea… Jag var lite rädd för det här med att bo med folk men jag finner det tryggt.. det är konstigt när dem inte är här. 

Annars snurrar livet på i en rasande takt och jag ramlar nästan av karusellen… Men det ska genomlevas! 

 

Ny, okänd fönsterkarm. Igenkända saker.

Ny, okänd fönsterkarm. Igenkända saker.

 

 

Hendrix har funnit sin plats..

Hendrix har funnit sin plats..

 

 

 

Jag förstog precis vad plåtbiten uttryckte

Jag förstog precis vad plåtbiten uttryckte

 

Välkommen att besöka röran nån gång =)

Välkommen att besöka röran nån gång =)

 

 

 

Även sjalarna och vackra damen har hittat sin plats

Även sjalarna och vackra damen har hittat sin plats

                                                                                        

Idag kom äntligen Bowie hem på posten! Det ska bli kul att få skrubbsår igen =)

Idag kom äntligen Bowie hem på posten! Det ska bli kul att få skrubbsår igen =)

Ett svar to “Bilder från en brusig, rörig vardag”

  1. Elin mars 5, 2009 den 12:06 e m #

    Mysigt! 🙂 Faaasen va fin skaten var!!!! Shiit!

Kommentera

