Scary shit

18 Feb

Jag fortsätter idag på mitt spår om Fever Ray

Det förra inlägget var så fattigt på visuella media plus att det var snabbt igenomhastat.. så nu gör vi om och gör rätt!  Hennes (Karin Dreijers) nya självbetidlade album finns att förhandsboka i fysisk form via Bengans men ännu bättre så finns det redan att lyssna på på Spotify! Jag lägger länken i slutet av inlägget.

Istället för att posta den senaste videon som hon gjort (den kan ni se här) så lägger jag upp den första hon gjorde till den här skivan. 

Creepy stämning i den! Det gillar vi =) 

If I Had a heart

 

Här är Spotifylänken: Fever Ray

Ett svar to “Scary shit”

  1. Gustafv februari 19, 2009 den 9:19 f m #

    jag har inte fastnat för karins nya skiva. den är ljummen liksom, små-mysig, men känns mest bara som en trött representation på det som kunde varit med på silent shout. men håller med dig om att första videon, och låten, är jävligt stämningsfull, minimalismen funkar riktigt bra där!

Kommentera

