Det är mycket musik nu.

17 Feb
Dela upp eller inte? Det är frågan.

Dela upp eller inte? Det är frågan.

Såpass mycket har jag skrivit om det så att jag funderar på att splitta upp bloggen i två. En där jag behandlar musik och en där jag snackar annat. Vad säger ni? Är det en bra idé? Få det lite mer renodlat liksom.

Sitter på jobbet och skriver nu. Lite konstig känsla att överge sin lunchrast för att skriva här istället =) Men det ger så mycket att blogga och man får ju passa på nu när man har ångan uppe.

Well.. kom gärna med synpunkter ang. uppdelning!

6 svar to “Det är mycket musik nu.”

  1. Elin februari 17, 2009 den 1:23 e m #

    Jag som har erfarenhet av hela uppdelningsjoxen skulle nog ändå vilja säga att jag tycker en blogg funkar bra. Som en musikblogg med lite extra Max. Två bloggar är jobbigt..
    Samtidigt kan man ju göra en blogg lite mer komersiell om man inte har en massa personligt på den. Så jag är nog lite kluven i frågan.. hmm..

  2. Christoffer februari 18, 2009 den 10:02 f m #

    Jag tycker det funkar bra med en, du kan ju göra speciella inlägg om bara musik och spara annat till egna inlägg. På så vis kan man ju kolla Musik-kategorin om det är det enda man letar efter.

  3. moochiecoochie februari 18, 2009 den 11:03 f m #

    sant.. och så har jag det ju redan! tror jag behåller det konceptet. Enklast så! Och så har ma n ju redan en etablerad URL.

  4. Orp februari 19, 2009 den 2:03 f m #

    Jag kör på två faktiskt. För mycket trams i den ena för att någon skulle kunna ta musikgrejen på allvar.

  5. Jonathan Fors februari 23, 2009 den 6:46 e m #

    Ha en blogg men kör hårt på kategorier, anser jag 🙂

    • moochiecoochie februari 23, 2009 den 7:53 e m #

      mm! nu har jag renodlat det stenhårt… Endast två kategorier. det var allt som behövdes tyckte jag… vi får se med tiden om jag kanske behöver dela upp det i fler kategorier sen

Kommentera

