Me. A music junkie

14 Feb

Mycket har passerat mina öron denna vecka.. Acoustic Ladyland, Elbow och Fantastiska låten Sandy med Caribou bland annat.

Hade det inte varit så att det är fattigt med spår från Caribou på Spotify så hade jag postat en lista…

Men här är iallafall ett youtube klipp. Och jag flyter när jag lyssnar på det här spåret! Det är så vackert, stort och larger than life anno ´68. Fast ändå så känns det modernt. Magnifikt!!

Ett svar to “Me. A music junkie”

  1. Elin februari 14, 2009 den 1:54 e m #

    Alltid kul med människor som experimenterar med ljudbilder och sånt! Jag vet inte hur jag ska överleva en vecka utan spotify!?!? döden är nära.

Kommentera

