En sammanbiten kväll

12 Feb

Efter jobbet for jag iväg till replokalen för att repa med mig själv och min laptop. Ska lägga trummor på Anders låtar. Det är bra skit! Men metronomen är så fruktansvärt hänsynslös. Det är så SJUKT svårt att spela till förinspelade grejer!! Live med ett helt band = Nemos problemos. Mig själv och en laptop = No good at all.

Men ja. Träningssak. Det ska banne mig sitta snart!

Sen var jag och hälsade på Tanne o Amanda i den lägenhet som även jag snart bor i! Det ska bli mycket spännande!

Trots att det har vart en rätt vanlig dag så är det tomt. Eller nåt. Jag vet ärligt talat inte men nån form av uppgiven känsla runt magtrakten. Fråga mig inte varför… den bara är där.

Gjorde en Spotifylista som jag försöker liva upp stämningen med. Den är bra =)

Just nu spelas Chattanooga cho cho med Glenn Miller och ja… nån gnutta av glädje sprider sig i magtrakten. Det här kanske slutar bra ändå. God natt!

Ett svar to “En sammanbiten kväll”

  1. Elin februari 13, 2009 den 10:22 f m #

    Va kul ni kommer ha i er lägenhet känner jag på mig! 🙂
    Lyssnar på din lista nu och hoppas den livar upp mig lite med.

Kommentera

