Listor, listor, listor

9 Feb

Har precis fattat hur man delar med sig av sin Spotifyspellista! Detta är ju jättespännande och jag måste säga tack till Elin som delade med sig av kunskapen =) Klicka om du vill komma till min spellista—> Maxs lista

Och när man är sjuk så behöver man en vän. Så jag gjorde om min saccosäck till barbamamma! Nu har jag någon att både sitta i och prata med!

barbamamma

barbamamma

Ett svar to “Listor, listor, listor”

  1. Elin yoooo!! februari 9, 2009 den 3:43 e m #

    det är min lillebror petter! Han fyller den legendariska åldern 17! jag ser fram emot när jag ska lyssna på din spellista sen, sitter med mammas lilla eeepc nu 😉 barbamamma var finis!

Kommentera

