Innan natten kommer

5 Feb

Så måste jag tipsa om fina Jonathan Johanson (som verkar pola med Johan Heltne som jag är ett stort fan av)

Hans låt en hand i himlen har spelats en hel del på P3 och när jag lyssnat på dom 4:14 minutrarna så har dom gett eftertryck en bra bit längre fram på dan! Medryckande.

Här är den och här hittar man mer Jonathan Johanson——-> Myspace

Ett svar to “Innan natten kommer”

  1. Elin februari 6, 2009 den 11:27 e m #

    Alltså, när jag var på Wayoutwest vare FETT med partaj i Gbg! Fiiiina minnen! Till exempel ett dansgolv fullpackat av dansade indiekillar som dansae i grupper med andra killar (kändes lite ovanligt ändå) och sjöng med som tokar i alla indiedängor! 🙂
    Längtar lite tillbaka till sveriges framsida, måste jag säga.
    KRAM //E

Kommentera

