Sorgebarnen och Flickeflarnen

25 Jan

Hm… det är nog så Att om man inte har tid så har man inte… eller är det bara ren och skär slöhet? Ointresse?

Äh.. Jag bloggar när jag vill. Punkt slut.

Oj! Nu sitter jag och försvarar mig mot mitt eget samvete i bloggen.. ett bra sätt att få nånting att ordbajsa på =)

Well. Jag har iallafall fått lite gjort denna vecka.

Under veckan som gått har jag sett nästan hela säsong 4 av Scrubs, Sålt en soffa och en fåtölj, börjat packa ner saker i flyttkartonger, haft ett underbart rep med mitt band, känt mig älskad, Spelat i kyrkan, Varit på en trevlig födelsedagsfest, Druckit Johnny Walker red label (en positiv upplevelse!), Lämnat in min ansökan till billströmskas folkhögskola, Jag har besiktat Agnes (Toyota Supra -88), Jag har fått lägenheten besiktad (och den gick igenom! Tjoho!!), Jag har upptäckt fantastiska band (The Clash, Polyphonic Spree, Shugo Tokumaru, Jenny Wilson, Mc5)

Jag har INTE övat (för jag glömde min pad och mina noter i Åre. TACK Lennart som skickade hit dem igen!), Jag har INTE spelat gitarr, Jag har INTE bloggat särskilt mycket, Jag har INTE färdigställt min tavla , Jag har lärt mig att man INTE ska hålla en ångmaskin för nära magen och jag har INTE bytt batteri i min trådlösa mus.

Men dem gjorda sakerna har ändå överglänst dem ickegjorda denna vecka. =)

Tack vecka 4! Du gjorde en människa lycklig.

'Yer Ol' busdriver says thanks and goodnight!

'Yer Ol' busdriver says thanks and goodnight!

Ett svar to “Sorgebarnen och Flickeflarnen”

  1. missromarker januari 29, 2009 den 12:58 e m #

    naval; positiva saker du HAR gjort var ju fler an vad du inte gjort? maste vara godkannt?

Kommentera

