bloglovin’

17 Jan

Cheesus… Nu har jag upptäckt en negativ grej med den så fina tjänsten bloglovin’… Om man lämnar den åt sitt öde så blir det kaos!!! En vecka i Åre och den löper amok! Har försökt orka plöja alla 110 inläggen jag hade olästa.. jag är ledsen alla bloggvänner men det blev bara snabbskummat… JAG ORKAR INTE!!

Veckan i Åre var fantastisk! Men jag tog nog inte i tillräckligt… Trots hjälm så slog jag inte i huvudet en enda gång.

I went to Åre and all i got was this lousy bruise!

I went to Åre and all i got was this lousy bruise!

Kommentera

