Hålidäj

28 Dec

Jag är i Västerås. Det händer inte så mycket här. Det är skönt!! Otroligt skönt faktiskt… jag är hemma hos Mor o Far, åker iväg och umgås lite ibland.. Det är faktiskt precis den avkoppling jag behöver! Therefore så blir det inte så mycket skrivet.. Jag har det alldeles för bra helt enkelt! Och inget intressant att skriva om heller… så det kan vänta. Livet går på tomgång.

Mor o Far tycker att jag borde bo i V-ås. Det tycker inte jag.

Mor o Far tycker att jag borde bo i V-ås. Det tycker inte jag.

Men jag har insett att min pappa har en systemkamera som jag börjat pilla med. Sjukt kul! Såpass roligt att jag faktiskt bestämt mig för att köpa en egen! Har egentligen väldigt länge tänkt på att köpa en men jag har hela tiden försummat det… Men det är ju faktiskt alldeles för roligt för att vara utan! Så jag funderar på att köpa en Nikon D40. Men inget är bestämt än..

Märry Hålidäj from Barkarö

Märry Hålidäj from Barkarö

4 svar to “Hålidäj”

  1. emma tolf december 28, 2008 den 9:15 f m #

    hähä märy håliday too:) And ha en naice tajm därhemma i barkaRÖV

  2. johan december 28, 2008 den 5:16 e m #

    Hej Mats! haha
    När åker du tillbaka vill du ses lite imorgon och fika eller något annat trevligt?

  3. moochiecoochie december 28, 2008 den 8:16 e m #

    Ajm häving a najs tajm here =)

    Hej Nahoj! Klart jag vill fika med dig imorn!

  4. Elin januari 5, 2009 den 8:35 e m #

    Jaaa, surf jan är verkligen kung 🙂 Så himla fin!
    Köp nikon, nikon är najs! 🙂 Systemkamera är feeeett!
    Ha det bäst! //E

Kommentera

