Summa summarum

20 Dec

Upp upp upp upp:

David Sandström Overdrive var helt sjukt bra. Hans förband med! Robert Svensson levererade i kubik på scen! Dock fick jag inte samma lyckokänsla av att lyssna på hans myspace. Tyvärr alltså! Men låten 1991 är väldigt fin. Han kommer säkerligen bli stor.. han har redan fått med Markus Krunegård på ett hörn på låten Young Enough. Kolla in honom! Och om ni får chansen så se honom live!

Annars så var jag på en trevlig  julfest igår med min husgrupp.. Diverse lekar fick mig att få skrattanfall som om jag var galen. Bland annat en julklappslek med mestadels dåliga presenter. Hysteriskt roligt och jag lyckades faktiskt gå hem med en sak jag ville ha! En rysk docka!

Snobben är något misstänksam mot gamla gummor.

Snobben är något misstänksam mot gamla gummor.

Neeeeer:

Jobb och stress. Det är ju helt sjukt.

Stressen har verkligen nått sin kulmen den här veckan.. Jag är väldigt glad att den äröver.. Jag är väldigt glad att jag inte behöver jobba på 2 veckor.

Virrvarret har bestått i: Dålig planering, Leveranser som inte kommer, Kommunikationsmissar och en massa annat… Så himla segt.

Och så ovanpå allt så har jag inte nått min hyresvärd på telefon.. Så jag har inte lyckats säga upp min lägenhet heller… AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Nu är veckan slut… jag har fortfarande lite ont i magen…

Men jag lever. Och det planerar jag att göra en stund framöver.

Här är monstret som nästan fått mig att svimma den här veckan.

Här är monstret som nästan fått mig att svimma den här veckan.

Kommentera

