Breakdown

15 Dec

Även fast jag har haft fasta och stressat ner så är det fortfarande breakdown i huvudet…

Idag har jag gått runt och känt mig bakfull. Fast det är ju måndag och jag drack ju i lördags. Baklänges.

Nej men det beror nog på taskig sömn. Usch. Hästmåndag.

Jag har en del i huvudet, jo då. Men just nu håller jag det för mig själv… det är nog bäst så..

Sängen lockar!

God natt

Ett svar to “Breakdown”

  1. Daniel december 20, 2008 den 12:12 f m #

    håll inget inne. då äru ingen riktig bloggare:D

Kommentera

