Joy to the humans

24 Nov

GlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädje
GlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädje
GlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädje
GlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädje
GlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädjeGlädje

Jag tänkte skriva ett inlägg om Glasvegas skiva med samma namn.

Men allt jag kan få ur mig innan jag ska sova är att jag är så glad. Trots att världen är skit.

Men ikväll är den vacker.. och alla människor är likadana. Om inte alltid, så är dom det ikväll.

Får alldeles för mycket, det är orättvisa.. eller bara helt enkelt så att om jag är glad så kan jag dela det. Det lät som en hurtig promotionfilm för pingstkyrkan. Men låt världen vara det!! Låt världen vara som en hurtig film ikväll…

God natt älskade människor. Ni ÄR älskade.

Kommentera

