Genius!

15 Nov

Jag må vara efterbliven, blond eller helt enkelt dum i huvudet.. men jag tycker nog ändå att Nissans senaste reklam för deras ”Urban proof” Qashqai är genialisk! Eller iallafall fantastiskt fantasifull och lite lurig att klura ut vad dom egentligen menar.. Det tog mig 3-4 dagar av spontant tittande på reklamen på stan för att fatta vad dom menade.

Från reaktioner som var ungefär såhär: ”jaha.. oh shit vad urban bilen är.. silver metallic. sjuuukt hippt!! Och den står på ett hustak i en storstad. shit, shit, shit!”

Till: ”ååh! ooh! ahaa!” ”Jag blir upplyst.”

I bildserien så kan ni följa min upplevelse från Korkade reaktioner till Visdom.

2 svar to “Genius!”

  1. Jonathan Fors november 16, 2008 den 11:39 f m #

    Jag tror inte du anar hur bra du är på att blogga. Att så naturligt kunna formulera sig och skriva en rolig text verkar du inte ha något problem med. Fortsätt så!

  2. moochiecoochie november 16, 2008 den 12:41 e m #

    men oh! tack så hemskt mycket jonte! =D det värmer mitt hjärta.

Kommentera

