En munks bekännelser.

14 Nov

Ok. Nu tänker folk säkert vad f-n! Men frisyren har sin förklaring. Cancer.    Jag strålbehandlades i lördags för cancern i min kropp.. och jag föråldrades 30 år på ett litet kick. Dagens teknologi!    En mycket spännande resa då jag genast bestämde mig för att gå på maskerad som munk. I förrgår bestämde jag mig för att föreviga skapelsen i tio år framåt.. Jag insåg att ”jag ska ju faktiskt få nytt körtkort och måste skicka in en ny bild!” tänkte inte på det när jag fick cancer.. Med allas medlidande blickar efter mig så gick jag ner på stan och in i närmaste fotobutik.. Där fotografens totalt ignorerande av min stackars frisyr fick mig att börja småskratta. Tänk bara på hur hon måste se ut inuti om hon inte släppte ut allt det hon började bära på när hon fick se mig!     Man måste ju ta tillfället i akt liksom. Det är ju inte varje dag man tappar håret, dessutom inte på detta vis! I en perfekt munkfrisyr!     Dani. Nu får du ta o börja. Jag har gjort min del av dealen!     ”let’s fuck it boys! make some noise!”                                                                       

Kommentera

